Lue keskustelun säännöt.
Sokeroinnin jälkeen valkopäisiä näppyjä alapäähän?!
10.06.2012 |
Kävin toissapäivänä sokeroinnissa. Tehtiin brasialialainen, mutta eteen jäi "kiitorata". Nyt kiitoradan jokapuolella valkopäisiä finnejä.
Onko tavallista ja miten noita pitäisi hoitaa, ettei pahene? Olen nyt desinfioinut ihon, pari isointa näppyä oli "pakko" puristaa...
Kommentit (2)
iho. Käytä jotain mietoa rasvaa..?
Muita vinkkejä?!
Ap.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
iho. Käytä jotain mietoa rasvaa..?