Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokeroinnin jälkeen valkopäisiä näppyjä alapäähän?!

Vierailija
10.06.2012 |

Kävin toissapäivänä sokeroinnissa. Tehtiin brasialialainen, mutta eteen jäi "kiitorata". Nyt kiitoradan jokapuolella valkopäisiä finnejä.



Onko tavallista ja miten noita pitäisi hoitaa, ettei pahene? Olen nyt desinfioinut ihon, pari isointa näppyä oli "pakko" puristaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho. Käytä jotain mietoa rasvaa..?

Vierailija
2/2 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho. Käytä jotain mietoa rasvaa..?

Muita vinkkejä?!

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi