Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Risaleikatulle naapurille pitäisi tehdä jotain suolaista

Vierailija
05.06.2012 |

ja hyvää keittoa viemisiksi, siis kylmää keittoa olisiko vinkkiä? Mikä on teille maistunut? Naapuri, aikuinen ihminen tuntuu olevan tosi kipeä ja jääteöä ja mehujäätä on syönyt tarpeekseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku oli niin kipeä, että kaikki nieleminen sattui.

Vierailija
2/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

banaania ja appelsiinituoemuehua soseutettuna, liemikeitto (esim. sipuli-). Mutta voi olla, että ei saa menemään mitään. Vichyä, että saa suoloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistellutkin pakkohan sitä on jotain syödä kun on jo 4. päivä leikkauksesta.





Eikö joku sipulikeitto kylmänä ole aika kamalaa eikä banaani-appelsiinituoremehu ole suolaista ja appelsiini nyt "polttaa" tervettäkin nielua.



ap

Vierailija
4/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistellutkin pakkohan sitä on jotain syödä kun on jo 4. päivä leikkauksesta. Eikö joku sipulikeitto kylmänä ole aika kamalaa eikä banaani-appelsiinituoremehu ole suolaista ja appelsiini nyt "polttaa" tervettäkin nielua. ap

Vierailija
5/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita sekaan koskenlaskijaa.

On pehmeää ja suolaista.