Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

g: Pöntön pienentimien käyttöaika?

Vierailija
14.06.2012 |

Vai mitä supistimia ovatkaan. Kuinka kauan eli minkäikäiseksi asti lapsesi on käyttänyt pöntön pienennintä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5v-> 2,5v.

Vierailija
2/12 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan lapsista ei sitä halunnut käyttää, joten kirpparille lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan on käytetty poikkeuksellisen pitkään, koska vasta nyt 3,5-vuotiaana on uskaltautunut pöntölle ilman pienennintä - ja silloinkin niin, että jalat yltää jakkaralle.

Vierailija
4/12 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oli vaipoissa yli 2 vuotiaaksi, ja siirtyi siitä suoraan pöntölle. Ei tainnut kertaakaan käydä edes potalla. Ei juurikaan harjoiteltu tuota vaipattomuutta tai pottailua, ennen kuin sitten ihan kerralla vain jäi kokonaan pois. Pph ehdotti vaipan pois jättöä, joten siitä se sitten vain lähti itsestään. Oho no tämä nyt ei liittynyt tähän aiheeseen.

Vierailija
5/12 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollut tarvetta koskaan kummallakaan lasella tuolle kapistukselle.

Vierailija
6/12 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen kovassa käytössä ja lapsi täyttää kohta 3v. Hän ei ole uskaltanut vielä kertaakaan pöntölle ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha on aika kova, joten tykkää mieluiten kunnon istumisesta eikä roikkumisesta.



Pystyy kyllä tarvittaessa käymään ilmankin, mutta ajattelin, että ensi vuoden aikana ennen kouluun menoa "vieroitan" ;).



Siirtyi ehkä 2,5 -vuotiaana potalta pöntön pienetäjälle. Meidän toinen poika täytti juuri 3 -vuotta enkä saa häntä potta kakalta pöntölle. Olisiko vinkkejä? Pienikokoinen ja pelkää jotenkin sitä pönttöä vaikka olisi pienennin.

Vierailija
8/12 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 6v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kyllä pöntöllä ja hyvin pysyy istumassa. Turhake mielestäni.

Vierailija
10/12 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on ollut kätevä varsinkin kodin ulkopuolella. Eipähän lapsen tarvitse istua "yleisellä" istuinrenkaalla. Moni lapsi kun saattaa pitää pöntön reunoista kiinni pysyäkseen pystyssä, mutta pienentimen kanssa ei tarvitse. Ne pöntön reunalle leitetut vessapaperiviritelmät siirtyvät helposti paikoiltaan, jos lapsi istuu siihen. Joten siinä mielessä pienentäjä on ainakin ollut kiva. Ja pienemmän kanssa sitä oli helpompi kuljettaa mukana kuin pottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottaa on käytetty niin pitkään kuin ovat halunneet ja sitten pöntölle.



Ei mulle ole tullut mieleen kuljettaa kumpaakaan, ei pottaa eikä pöntönpienentäjää. Jos ei halua käyttää julkisissa tiloissa olevia, niin olisiko helpompi kuljettaa siivousvälineitä?



Kolme lasta

Vierailija
12/12 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi nyt 4.5 v. ja käyttää edelleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän