Lue keskustelun säännöt.
Mulle loma on sitä, ettei tarvi mennä töihin!
24.06.2012 |
Toki lapset ja kotityöt hoidetaan lomallakin ja silti se on ihanaa lomaa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lomahan on nimenomaan töistä. Toisaalta en koe lastenhoitoa mitenkään työläänä tällä hetkellä. Kouluikäisiä kun ovat, niin sellaista varsinaista hoitamista on aika vähän.
Ihan saa täs juoda aamukahvia kaikessa rauhassa. Teini vielä nukkuu ja toinen kattelee lastenohjelmaa telkkarista. Lomafiilis...