Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ostaisinko tämän talon?
11.02.2007 |
Etuovi 969177
Mitäs mieltä olette? Riittääkö tilat 4 henkilölle ja parille lemmikille?
Kommentit (4)
Mietin vain, et jos jäävät yöksi niin kyllähän niille pitäisi omaa rauhaa olla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vielä meitä kunnollisia suomalaisiakin Saimaan rannoilta löytyy :)
hihih, ja kiva hinta . . osta vaan ja kutsu meidät kaikki AV:t tupareihin pikku luukkuunne ;))))
Alue: Aihe vapaa
Tilaa voisi olla tuollaiselle pesueelle enemmänkin.