Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua, mulla ei ole tissivakoa!
03.06.2012 |
Mikä se maaginen tissivako on? Minulla on D-kupin rinnat, mutta vaikka laittaisin avonaisen topin, ei muodostu mitään vakoa vaan rintojen keskellä on tavallaan "kuoppa". Rintojen väliin tulee sellainen viiva/vako vain jos puristan kyynärvarsilla rinnat yhteen. Harottavatko tissini jotenkin kummallisesti sitten?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ilman liivejä. Eli sulla on vääränlaiset liivit.