Jos nyt saisitte syötäväksenne ja juotavaksenne ihan mitä vaan,
mitä tilaisitte?
Mulla alkoi ihan kauheasti tekemään mieli thairuokaa.. voisin ottaa jotain hyvää kanaruokaa vaikkapa. Sen päälle aivan kylmää olutta! Olutta harvemmin juon, mutta joskus tekee kauheasti mieli...
Tai sitten joku oikein hyvä pihvi, sen kanssa rapeita kasviksia ja jotakin tulista kastiketta.
Jälkiruoaksi niitä lapsuudesta tuttuja Hopea-toffee " levyjä" , joita enää ei saa... =(
Kommentit (6)
Eilinen baarikeikka painaa vielä vähän päälle...
Oli ruokana aiemmin tänään.
Toisaalta syntisen hyvää olisi munakoiso-mozzarellapizza... :-) ja sen kun saisi vielä eteläisen Italian taivaan alla.
No ei tosissaan. Kumpiakin olen syönyt; kaviaarista en pitänyt ja tryffelit eivät maistuneet miltään. Nyt maistuisi hyvin valkosipulikermaperunat ja sisäfilepihvi.
Siis pizzaa, jäätelöä, leivoksia ja kakkuja.