Lue keskustelun säännöt.
Olipas " kiva" herätys tänä aamuna kuudelta. :(
Kommentit (3)
meillä herätään joka aamu kuudelta, viikonloppuisin nukutaan joskus " jopa" seitsemään :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
meillä herätään joka aamu kuudelta, viikonloppuisin nukutaan joskus " jopa" seitsemään :)
-ap
äänettömällä yöllä. Mua ei ainakaan voi kukaan herättää vahingossa soittamalla mulle...