Lue keskustelun säännöt.
Jess, pian alkaa Ohikulkija..
24.02.2007 |
Katsoiko kukaan viime la. Oli hyvä, vähäeleinen ja tunteikas sarja.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänKatsoiko kukaan viime la. Oli hyvä, vähäeleinen ja tunteikas sarja.
Suomessa tuntuu olevan samaa - rikollinen ei ole ikinä syyllinen ja sivustakatsoja saa rangaistuksen. Nurinkurista, eikö?