Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nostaako keuhkoputkentulehdus aina kuumeen?
01.02.2009 |
Pojalla ollut jo parin viikon ajan yskää vaihtelevalla voimakkuudella. Hengitys rohisee ja tuntuu hengästyvän melko helposti. Alkuun oli pari päivää hiukan lämmön puolella ja lepäiltiinkin pari päivää kotona. Sen jälkeen kuumetta ei kuitenkaan ole ollut, mutta hengitys kuulostaa pahalta...
Kommentit (4)
ovatkin kuumeettomia. Lämpöä taasen voi olla pidemmänkin aikaa. Mulla ei ikinä ole noussut kuume keuhkoputkentulehduksessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kannattaa käyttää näytillä, voi olla keuhkoputkissa tai korvissa tulehdus (ilman mitään muita oireita kuin yskä).
ei välttämättä nosta. Mulla nousi CRP melko korkealle (lääkäri puhui jo melkein keuhkokuumeesta) mutta kuumetta ei ollut.
Alue: Aihe vapaa
Mkä tahansa yleisesti kuumetautina pidetty voi tulla myös ilman kuumetta.