Lue keskustelun säännöt.
Nyt mäkin ostin
23.04.2008 |
ne kuuluisat croksit!
Aivan ihanat ja hyvät jalassa.
Eivät ole varmaan aidot mutta eipä haittaa mua!
Kommentit (2)
Ja kun ostaa tarpeeksi isot, niin eivät hankaa jalkoja rakoille ja jalat hengittävät.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mieluummin vaikka 10 cm piikkarit