Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varoituksen sana!!!

Vierailija
21.04.2008 |

Älkää hyvät ihmiset kysykö tällä palstalla mitään, sillä täältä löytyy harvinaisen tyhmiä ihmisiä.

Vastaavat kyllä melkein mihin vaan, mutta vastaukset ovatkin, sitten sitä luokkaa :)

Taitaa suurin osa olla yksinhuoltajia?



hmm



Vai mistähän lie johtuu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ydinperhe takaisi aivot ja yksinhuoltajuus sulkisi pois että voi kirjoittaa jotain järkevää

Vierailija
2/8 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siitä joukosta joku viisaskin löytyä, mutta tämä nyt olikin vain minun mielipide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muut, sillä osaavat vastata yksin omasta sekä lastensa elämästä, eikä roiku huonossa liitossa, kuten monet ei yksinhuoltajat.

Vierailija
4/8 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
5/8 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varma provo..



Minustakin tuli 2kk sitten tyhmä kun minusta tuli yh. Simsalabim ja aivoni muuttuivat kun muutto eri osoitteeseen oli hoidettu ;D eiks näin?

Vierailija
6/8 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se sitten on ollut tyhmä aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä uskalla erota. Käyttävät tekosyinä " lasten parasta" ja tietysti sitä, että eroaminen on noloa ja väärin. Kulissit pystyssä, se on tärkeintä!

Vierailija
8/8 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä palstaa lukee, niin tosi monien parisuhde on niin ihmisarvotonta elämää, että Amnestykin edustajat järkyttyisivät:) Samoin on valitettavasti myös monella tuttavapiirissäni.



Itse arvostan vahvoja, itsenäisiä arvonsa tuntevia naisia, niitä ei nämä petetyt, turpaanottajat (henkisesti tai fyysisesti), joilla iso kiukutteleva teini notkuu sohvalla todellakaan ole.