Mulla olisi PALJON noin 3-5v tytolle sopivia vaatteita joista haluaisin eroon, onko kiinnostuneita?
Vaatteet ovat todella kivoja ja erikoisiakin, asumme ulkomailla ja suurin osa taalta hankittuja.
Raha ei ole motiivi vaan se etta haluaisin niiden menevan "hyvaa kotiin" ja niita tarvitseville. Ne voitaisiin tuoda Suomeen 2 viikon kuluttua ja/tai myos kesakuussa.
Vaatteita on noin 3 roskasakillista.
Kommentit (7)
Eli jos ei parempaa paikkaa tiedossa niin Mä olen täällä Lopella.
tai siis mihin te kesäkuussa tulette
No täällä olisi 2v ja 4v tytöt ja treelta ollaan,kiinnostaa kovastikkin kun näin opiskelijana ei tuota rahaa ole ja mies työttömänä:(
päin itä-suomeen?
Lappeenrannasta löytyisi yksi 4-vuotias (täyttää 5) tyttö..
pienia vaatteita joista meidan "tomboy" ei pida. Koot olisivat noin 98cm-110/116cm.
Rupesi tekemään mieli sun lastenvaatteita...