Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla olisi PALJON noin 3-5v tytolle sopivia vaatteita joista haluaisin eroon, onko kiinnostuneita?

Vierailija
18.03.2009 |

Vaatteet ovat todella kivoja ja erikoisiakin, asumme ulkomailla ja suurin osa taalta hankittuja.



Raha ei ole motiivi vaan se etta haluaisin niiden menevan "hyvaa kotiin" ja niita tarvitseville. Ne voitaisiin tuoda Suomeen 2 viikon kuluttua ja/tai myos kesakuussa.



Vaatteita on noin 3 roskasakillista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi tekemään mieli sun lastenvaatteita...

Vierailija
2/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ei parempaa paikkaa tiedossa niin Mä olen täällä Lopella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis mihin te kesäkuussa tulette

Vierailija
4/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä olisi 2v ja 4v tytöt ja treelta ollaan,kiinnostaa kovastikkin kun näin opiskelijana ei tuota rahaa ole ja mies työttömänä:(

Vierailija
6/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin itä-suomeen?

Lappeenrannasta löytyisi yksi 4-vuotias (täyttää 5) tyttö..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienia vaatteita joista meidan "tomboy" ei pida. Koot olisivat noin 98cm-110/116cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä