Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joko miehenne on valinnut teille uuden kevätpuvun?
Kommentit (3)
Eli ei ole valinnut eikä tule valitsemaankaan koskaan.Ehkä pieni tyttäreni voisi valita äidileen kevät puvun tosin nyt ei ole tarvetta sille kun Ex -työnantaja antoi Goretexpuvun vuonna 2003 on vielä hyvässä kunnossa :D kiitos Pohjois-Karjalan Osuuskauppa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli ei ole valinnut eikä tule valitsemaankaan koskaan.Ehkä pieni tyttäreni voisi valita äidileen kevät puvun tosin nyt ei ole tarvetta sille kun Ex -työnantaja antoi Goretexpuvun vuonna 2003 on vielä hyvässä kunnossa :D kiitos Pohjois-Karjalan Osuuskauppa
Me ollaan mieheni kanssa myös parhaat ystävät. En siis käytä häntä vain kaalimatona. Ja kyllä, käymme yhdessä myös vaateostoksilla.
Alue: Aihe vapaa
Mietin kahden kevättakin välillä, kumman ottaisin, niin miehen mielipide sai mut kallistumaan pirteään punaiseen.