Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko miehenne on valinnut teille uuden kevätpuvun?

Vierailija
29.03.2009 |

.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kahden kevättakin välillä, kumman ottaisin, niin miehen mielipide sai mut kallistumaan pirteään punaiseen.

Vierailija
2/3 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole valinnut eikä tule valitsemaankaan koskaan.Ehkä pieni tyttäreni voisi valita äidileen kevät puvun tosin nyt ei ole tarvetta sille kun Ex -työnantaja antoi Goretexpuvun vuonna 2003 on vielä hyvässä kunnossa :D kiitos Pohjois-Karjalan Osuuskauppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole valinnut eikä tule valitsemaankaan koskaan.Ehkä pieni tyttäreni voisi valita äidileen kevät puvun tosin nyt ei ole tarvetta sille kun Ex -työnantaja antoi Goretexpuvun vuonna 2003 on vielä hyvässä kunnossa :D kiitos Pohjois-Karjalan Osuuskauppa

Me ollaan mieheni kanssa myös parhaat ystävät. En siis käytä häntä vain kaalimatona. Ja kyllä, käymme yhdessä myös vaateostoksilla.