Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä luokalla koulussa otetaan asiaksi seksivalistus? ALA-ASTEELLA?

Vierailija
16.03.2009 |

Onko kouluissa seksivalistusta? Jos on niin millä luokilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiketi jatkuu kutosella, yläasteella sitten yksityiskohtaisemmin. Varsin aiheellista aloittaa aikaisin, nykytytöillä kuukautiset alkavat helposti jo 10-vuotiaina.

Vierailija
2/2 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuudennella luokalla lisäksi (ellei ole säästösyistä lopetettu..) vielä erillinen valistus ehkäisystä, nuuskasta, huumeista ja tupakoinnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla