Lue keskustelun säännöt.
Jos saa töitä pitääkö olla onnellinen
04.03.2009 |
onko normaalia suurempi "onnenpotku" saada töitä nyt ?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänonko normaalia suurempi "onnenpotku" saada töitä nyt ?
tahansa "työntyngästä" :-) Melkein olisi suotavaa, että työnsaaja maksaisi työantajalle pienen rahallisen korvauksen tällaisesta iloisesta asiasta, kuin mahdollisuudesta tehdä töitä ja mahdollisesti kartuttaa omistajien osinkosalkkua.