Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan subj. oikeiden vastustajista muuttanut asennoitumistaan?
26.03.2009 |
Tuli vaan mieleen, että mun mielestä aika monessa ketjussa on esitetty aika monta hyvää perustetta sille miksi subjektiivisen päivähoidon poistaminen ei ole tarpeelllista tai järkevää, ja että sen aiheuttamat toimenpiteet lähinnä aikheuttaisi byrokraattisen kaaoksen
eli onko kukaan av-mammoista muuttanut mielidettään?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla