Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä taitaa tänäiltana olla teiniäidit kirjoittelemassa? : )

13.03.2009 |

Tuon hääpaikkaketjun innostamana, vaikka ketju itsessään on typeristä typerin, haluan kertoa omista häistäni. En kertonut kenellekkään naimisiin menosta etukäteen. Kotiin tullessa sitten käytiin molempien vanhemmille kertomassa. Iltasella sisaruksia kävi kahvilla. Kakku oli ostettu marketista ja kahvia oli riittämiin. Ja häät olivat juuri sellaiset kuin pitikin. Niin ne kuulkaa on jokaiselle. Ihan omannäköiset ja sellaiset kuin itse kukin haluaa. Ei ole pakko pitää häitä ollenkaan, kuten ei mekään oikeastaan pidetty. Ketäänhän ei oltu kutsuttu. Se vähän harmitti, että hääkuva jäi ottamatta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän