Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä mammoja joiden lapset harrastavat jotakin sm-tasolla? kustannuksista

Vierailija
23.03.2009 |

ja maksetaan kaikki itse, matkat, yöpymiset, ruoat, asut jne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselen ihan mielenkiinnosta,lähinnä pelimatkoja,joudutteko maksamaan kaikki itse vai maksaako seura,onko yöpymisiä jne??

Vierailija
2/11 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kaikki maksetaan omasta pussista. Yöpymisiä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan seura kustanna mitään,muttei näköjään muillakaan :(

harmi,sillä poika on todella lahjakas vaan meillä ei kohta rahat riitä tähän harrastukseen

Vierailija
4/11 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun toisen (esim. seuran) pitäisi maksaa jonkun harrastusmenoja? Oli sitten hyvä tai huono jossain lajissa.



Ymmärrän toki, että seuroissa tehdään talkootyötä, mutta tuntuu, että nykyisin on entistä vaikeampi saada ihmisiä sitoutumaan talkootyöhön. Ne tuntuu jäävän vain muutaman harteille ja siksi niitä pitäisi käyttää harkiten.

Vierailija
5/11 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältyisi jo joitakin pelimatkoja. Talkootytötä tämä seura ei harrasta eli sillä ei pystytä kartuttamaan rahastoa.

Ja ihan vaan tiedoksi,että jos on huono pelaaja/urheilija niin ei valitettavasti pääse sm tasolle ja silloin ei ole tällaisia ongelmia.

Vierailija
6/11 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ja ihan vaan tiedoksi,että jos on huono pelaaja/urheilija niin ei valitettavasti pääse sm tasolle ja silloin ei ole tällaisia ongelmia.

Terveisin sen muodostelmaluistelijan äiti, jonka toinen lapsi suunnistaa eikä ollenkaan suomenmestaruustasolla, mutta kisa- ja leirimatkoja riittää silti. Saa sitä harrastaa usein ja paljon ja laajalti vaikkei voittaisikaan.

Molempien seurat maksavat kyllä kilpailujen osanottomaksut ja lisenssit jäsenmaksusta. Mutta matkat on järjestettävä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpaa huvia se kuitenkin on.Yöpymisetkin maksetaan ihan omasta pussista.

Vierailija
8/11 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisoista tulee kustannuksia, joista seura maksaa osan, minä osan. Yleensä yksi reissu maksaa mulle noin 200 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos nyt valtaisat kuukausimaksut eivät vielä sisällä noita kisamatkoja ja kisojen kulut haluttaisiin katettavan niillä, niin eikö niitä kuukausimaksuja silloin pitäisi korottaa vastaavalla summalla (vai onko seuralla kenties tuottoisaa sijoitustoimintaa)? Vai tarkoitatteko, että jonkun huonompi tasoisen kuukausimaksulla pitäisi kattaa sm-tasoisten kilpailumatkat?



Edelleen olen vähän öönä, että miksi jonkun muun täytyisi maksaa jonkun toisen kuluja (oli ne minkä kokoisia tahansa)? Miksi ei jokainen vastaa itse kuluistaan, jos ei ole merkittävää talkootoimintaa? Siis miksi maksuja pitäisi jyvittää (eli jakaa epätasaisesti) tason mukaan?



Vai jäikö multa jotain ymmärtämättä edelleen?

Vierailija
10/11 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiasiahan on,että esim junioritoiminnalla rahoitetaan osa esim edustusjoukkueiden menoista.



Mutta asia tuli jo selväksi



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiasiahan on,että esim junioritoiminnalla rahoitetaan osa esim edustusjoukkueiden menoista.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi