Lue keskustelun säännöt.
warister keittiöt, onko kellään?
11.03.2009 |
löysin netistä tuollaisen firman, warister nimeltään, joka ilmeisesti maahantuo keittiöitä ja huonekaluja...
itse tykkäsin ja hinnatkin on ilmeisesti kohtuulliset, mutta vähän kaipaisin asiakkaan näkökulmaa....
suunnitelmat meil on jo valmiina ja pelkät kaapit ostettais.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla