Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No olipa kiva, pomo soitti privaattinumerooni ja palautti mieleen, että olin unohtanut tehdä yhden työjutun tänään.

Vierailija
16.04.2008 |

Että oli ihan pakko soittaa, eikö olisi aamuun voinut odottaa?



Olen ihan tavis toimihenkilö, jolla ei ole päivystysvelvollisuutta iltaisin. Työpuhelin on aina äänettömällä tähän aikaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompotusta. Törkeää. Enpä voi muuta sanoa.



Kun kerran tiesi, että numero oli privaattinrosi, on minusta eräänlaista kotirauhan häiritsemistä.



Olettaen siis, että unohduksesi oli suht vähäpätöinen eikä aiheuta ihmishengen vaarantumista tai firman maineen pilaantumista tms.



Jos alkaa toistua, niin voisit asiallisesti huomauttaa, ette toivo hänen soittavan vapaa-ajallasi ellei ole hengenhätä.

Vierailija
2/7 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia oli sellainen, josta hänen kanssaan puhuttiin päivällä, se jäi kesken sillä minuutilla ja lopulta palaverien ja muiden härdellien jalkoihin, puhtaasti unohtui. Kyseessä ei ole isot rahat eikä varsinkaan kenenkään henki eikä terveys, siksi tämä todellakin ottaa päähän. Hän siis soitti ja kysyi, että olinko hoitanut sen homman, mistä oli puhe kun joku kolmaskin ihminen oli huomannnut tämän tekemättä olevan asian.

Nythän ilta on pilalla ja yöllä takuuvarmasti märehdin tuota unohdusta.

Uusi pomo, täytyy huomauttaa hänelle, että työaika on todellakin erikseen, vapaa-aika erikseen.

ap

Vierailija:


Pompotusta. Törkeää. Enpä voi muuta sanoa.

Kun kerran tiesi, että numero oli privaattinrosi, on minusta eräänlaista kotirauhan häiritsemistä.

Olettaen siis, että unohduksesi oli suht vähäpätöinen eikä aiheuta ihmishengen vaarantumista tai firman maineen pilaantumista tms.

Jos alkaa toistua, niin voisit asiallisesti huomauttaa, ette toivo hänen soittavan vapaa-ajallasi ellei ole hengenhätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi törkeetä!

Vierailija
4/7 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomolleen huutaja pitäisi erottaa heti. Omituista käytöstä alaiselta.



Ap:n pomo menetteli väärin, mutta niin menetteli ap:kin, kun oli unohtanut tehdä hänelle määrätyn työtehtävän. Pomo on varmaan kiukkuinen vielä huomenna asiasta, kun oikein kotiin soitti. Eli pomon mielestä oli tärkeä työ.

Vierailija
5/7 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työasiat hoidetaan työajalla, ei ole oikeutta soittaa vapaa-ajalla tuollaista. Mitä järkeäkään siinä on, kun et hommaa kuitenkaan voi hoitaa ennen kuin huomenna.

Vierailija
6/7 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kysynyt, että kuka hoitaa näitä asioita ja kun en ollut paikalla silloin, soitti sitten kännykkään hätähousu.



Ja paljonpa mökillä saatoin asialle tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet tavoitettavissa, jos tarvitsee esim. tarkistaa jokin asia?