Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kannattaa ostaa käytettyjä kestovaippoja?

Vierailija
26.02.2009 |

Mikä kestovaippa on mielestäsi huippu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs halvalla haluaa ni lastenvaate/tarvike kirppareilta (mll, kestovaippayhdistys....) siellä on niin paljo kilpailua että vaippoja saa jopa 5-6e/ kpl

Se mikä sopii oman lapsen pepulle on kokeiltava, toisille lapsille sopii leeän malliset vaipat, toisille kapeat,ei autaku kokeilla.

Vierailija
2/5 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.huuto.net

www.kestovaippainfo.fi



Paras vaippa on Bumgeniuksen luomu-AIO. Ehdottomasti. Tosi monia olen kokeillut, mutta tuota parempaa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle, niin lapselle kun sille joka pukee lapselle sen vaipan. Kokeilemalla se selviää.



Ostopaikkoina hyviä ovat:

- huutonet, mutta siellä hinnat saattavat kohota pilviin ja laatu on vähän mitä sattuu, vaikka hyviäkin sieltä löytyy

- kestovaippainfo, siellä on edullisemmat hinnat ja siellä on asiantuntevaa porukkaa joka osaa myös huoltaa vaippojaan oikein.

- livekirpparit, sieltä olen löytänyt ehdottomasti edullisemmat vaipat, mutta tarjonta on siellä vähän sitä sun tätä, eli aikamoista arpapeliä, ja ei kovin usein törmää edes kestovaippoihin livekirppiksellä.

Vierailija
4/5 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pääsee näkemään hyvin vaipan kunnon. Tosin pitää olla ajoissa liikkeellä, että tekee hyviä löytöjä.

Vierailija
5/5 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovaippainfon kirpparilla ja BAbyidean kirpparialla.



Molemmissa on oma osio käytetyilel vaipoille. Ja moelmmissa asiantuntevia myyjiä.... Ei saa kasaa hajustevaippoja joita ei pysty pitämään edes metrin päässä nenästä......