Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka paljon luocutetusta äidinmaidosta maksetaan? kui
29.12.2005 |
Kuinka kauan voi luovuttaa? Kuinka huolehditaan hygieniasta ja miten homma käytännössä toimii? Lypsetäänkö kotona ja viedään pullo sairaalaan...?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Luovutusaika riippuu sairaalasta. Jossain saa luovuttaa 8 kk, jossain 4 kk. Jossain maidot haetaan, toisissa paikoissa ne pitää itse kuljettaa.
Husin ohjeet:
http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28,824,5544,5566
Taysin ohjeet:
http://www.pshp.fi/tays/lastenklinikka/yksikot/aidinmaitokeskus/aidinma…
Tyksin ohjeet:
http://ohjepankki.vsshp.fi/fi/2870/5393
Parhaiten saat tietoa, kun soitat oman sairaalasi äidinmaitokeskukseen/maitokeittiölle.