Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääni Soinille = ääni hukkaan

Vierailija
15.01.2006 |

Ei millään pahalla, mutta Soinista ei tuu millään presidenttiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei siitä presidenttiä tulekaan. Kuten ei myöskään Niinistöstä tai Vanhasesta - ainakaan näillä vaaleilla.

Vierailija
2/6 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhtä kuin ääni rehellisyydelle, suoraselkäisyydelle ja suomalaisuuden kunnioittamiselle ja suomalaisten menestyksen etusijalle asettamiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


on yhtä kuin ääni rehellisyydelle, suoraselkäisyydelle ja suomalaisuuden kunnioittamiselle ja suomalaisten menestyksen etusijalle asettamiselle.

Mielenkiintoista sikäli, että kaikki vaalikoneet, missä olen käynyt, antavat aika jännän tuloksen:Halonen ja Soini ovat melkein tasapäisinä vaihtoehtoina minulle.

Mites se nyt voi olla mahdollista??Eikös heidän PITÄISI edustaa melkein vastakkaista ajattelumallia?? :D

Että mitenköhän se nyt sitten onkaan.....

Vierailija
4/6 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, ettei hänestä tule pressaa, mutta ajattelen samalla tavalla maahanmuuttajapolitiikasta ja EU:sta, joten miksi en äänestäisi häntä ihan mielipiteenilmauksena. Toisella kierroksella sitten Tarja Halonen saa ääneni. Kunhan ei Niinistö tai Vanhanen voita niin kaikki hyvin.

Vierailija
5/6 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kaikki tuttavapariskunnat sanoivat äänestäneensä Soinia. Ääni ei missän nimessä mene hukkaan!

Vierailija
6/6 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykköseksi Soinin, vai olikohan kakkonen... Ja jonkun toisen mukaan Laxin:-o



Ja ääni meni Niinistölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme