Lue keskustelun säännöt.
Onko liberon sadevaate-kampanja vielä voimassa?Ja mitkä muut merkit niitten pupu-merkkien lisäksi siihen käy?
Kommentit (4)
viikko sitten niitä kuoria, joissa merkit voi lähettää. Käy katsomasa, josko marketeista löytyisi kuoria vielä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mä laitoin 11 merkkiä ja toivon saavani sadetakin.
Itse lähetin siihen osoitteseen, joka löytyy Liberon sivuilta. Totta, että tota kampanjatietoa ei sivuilla enää ole.