Lue keskustelun säännöt.
kuume, menkat ja tamponi, pitäisikö huolestua?
03.01.2006 |
nousi äsken ilman mitään syytä tai muita tuntemuksia.
eikö ole kovin harvinainen se joku tulehdus, heitin ne paprut paketista jo roskiin
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja siinä on kyllä muutenkin ihminen aika heikossa kunnossa jos edes tajuissaan jos tauti iskee.