Kertokaa viisaammat onko tää nyt hiivasieni vai jotain muuta?
Netistä luin oireista mutta en tiiä onko tää nyt sitä..
Mulla ei oo siis aikasemmin ollu hiivasientä, nyt epäilen että on.. Kutinaa alapään " suuaukolla" , ei kirvele mutta valkovuotoa enemmän, ei haise tavallista pahemmalle ;). Suurin ongelma siis tuo kutina.
Sukupuolitaudit poissuljettu, en ole myöskään antibioottikuurilla tms eli mitään " syytä" ei ole hiivan iskeä. Uskallanko ostaa hiivalääkityksen, millainen kannattaa ottaa?
KIITOS
Kommentit (4)
Kuulostaa siis hiivalta. Mä olen käyttänyt niitä emättimeen laitettavia puikkoja. Hyvin ovat auttaneet.
en todellakaan haluaisi...
Voiko mennä itsestään ohi, tai joillain vanhan kansan konsteilla?
ap
En käynyt lääkärillä, vaan ostin apteekista ilman reseptiä saatavaa lääkettä ja apu tuli heti. Kokeile ihmeessä!
Mut jos et ole raskaana niin en usko, että hiivalääke vahingoittaisi.