Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet lapsellesi/lapsillesi opetellut ihmisarvoista?

Vierailija
06.01.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi cp-vamma tai muu liikuntavamma epilepsia, diabetes, puhuvamma, ADHD, lyhytkasvuisuus ....



Eikä toisia saa kiusata vamman, sairauden, koulumenestyksen tai tms. takia.

Vierailija
2/4 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tai nainen

sairas tai terve

musta tai valkoinen

spurgu tai toimitusjohtaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ihminen ei vielä ymmärrä kovin laaja-alaisesti ihmisarvokysymystä, mutta tästä se lähtee.



Lisäksi vanhempien omat asenteet ja käyttäytyminen toisia kohtaan antaa sen mallin, jota lapsi hyvin pitkään pitää oikeana.

Vierailija
4/4 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia. Ja vaikka jonkun toisen lapsen ihonväri sattuisikin olemaan musta, niin sisältä tuo lapsi on aivan samanlainene kuin hän itsekkin on. Sama koskee myös sellaisia ihmisiä, joilla on joku vamma.