Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no niin raskaus takana ja 10 kiloa hoikempi lähtöpainosta, kiva mieli :)

Vierailija
11.01.2006 |

lapsella ikää 8 viikkoa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne, mutta nyt kun lapsi on jo 1v 7kk kiloja tullut takaisin. Toivottavasti sinulle ei käy samoin! Ihania hetkiä vauvasi kanssa!

Vierailija
2/5 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin uskomatonta, että raskaus meni näin loistavasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli teot minulla olivat kasvikset, hedelmät ja marjat...



muutama kerran päätin " herkutella" pizzalla -> tuloksena oksennus...

nyt olen raskauden jälkeenkin pysytellyt noissa mieli teoissa, enka edes maistnut niitä herkkuja... Kaverit toi suklaata ynnä muuta syötin ne miehelle/vieraille :)



Ruis leivä, ja hedelmät ja marjat nykyään vieläkin intohimona ja kasvissosekeitto porisee harva se päivä... se vaa niin ihanaa... Imetyskin varmaan pudottaa painoa?? Kun tippuu kokoajan -AP-

Vierailija
4/5 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt odottelen lupaa taas uimaan :)

Vierailija
5/5 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli 10kg lisää edellisessä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan