Lue keskustelun säännöt.
Kova kantokoppa vai pehmeä kantokassi???
05.01.2006 |
Kokemuksia? Kumpi parempi ja mitä eroa? Vauvan laskettu aika on toukokuun alussa. Ensimmäisellä lapsella meillä oli kantokassi ja pidin siitä kyllä, mutta koppa taitaa olla tilavampi ja kesällä tietysti viileämpi.
Onko jollakulla kokemusta molemmista?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla