Lue keskustelun säännöt.
Miksi tämä elämä voi välillä on niin vaikeeta???
05.01.2006 |
Mulla ihan hirvee olo. Tuntuu kuin odottaisi vaan millon tämä elämä loppuu ja voi olla vapaa kaikesta!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Katkeruus rupeaa pukkaamaan.Ei voi ajatella edes töihin lähtöä tässä kunnossa. Lapset olisivat jo sopivan ikäisiä hoitoonkin. Aika rankalta tuntuu täälläkin. Koitetaan kestää!