Lue keskustelun säännöt.
Kotihoidontuella olijat! Minkälaisia vero% teillä?
30.12.2005 |
Minulla 20% 2006 vuodelle. Kuulostaa ihan järkyttävän isolta :( Miten teillä muilla?
Kommentit (5)
olis ollut pienempi jos olisin käynyt verotoimistossa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
muutosverokortilla 20% ja eipä siittä käteen paljoa jää :(, mutta itsehän olen valinnut kotiäidin roolin ja lapset vain kerran pieniä ;) ja onneksi tämä tiukka budjetti on vain väliaikainen =)
14,5%, ja eikös siihen mätkästä 2%:a lisää sosiaalietuuksia verotettaessa? Että 16,5%.