Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotihoidontuella olijat! Minkälaisia vero% teillä?

Vierailija
30.12.2005 |

Minulla 20% 2006 vuodelle. Kuulostaa ihan järkyttävän isolta :( Miten teillä muilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

14,5%, ja eikös siihen mätkästä 2%:a lisää sosiaalietuuksia verotettaessa? Että 16,5%.



Vierailija
2/5 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis ollut pienempi jos olisin käynyt verotoimistossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutosverokortilla 20% ja eipä siittä käteen paljoa jää :(, mutta itsehän olen valinnut kotiäidin roolin ja lapset vain kerran pieniä ;) ja onneksi tämä tiukka budjetti on vain väliaikainen =)

Vierailija
4/5 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 30 +2

Vierailija
5/5 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida riittää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi