Lue keskustelun säännöt.
Montakos joulukorttia on kilahtanut laatikkoon tänä jouluna?
Kommentit (4)
En kyllä itsekkään lähettänyt kun pari korttia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
itse en lähettänyt yhtään, hävettää tosi paljon!!
itse lähetin 32, taitaa tekstaria pukata aattona :(
Itse lähetin 37 ;)