Lue keskustelun säännöt.
Mulla on tänään synttärit ja mies ei muistanut aamulla
Kommentit (3)
Kyllä se oli nolona kun päivällä ilmoitin, että mitäs kivaa tehtäis kun on noi synttäritkin? Meni kyllä heti kukka ja kakkukauppaan ja yritti olla koko päivän kauhean huomioon ottava ja *kituva*.
Ei kuulemma ikinä enää unohda mitään tärkeitä päiviä...Joopa joo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olen kyllä lahjan saanut. Sain rahaa ja pääsin shoppailemaan, ja mies hoiti lapsia! Mutta kivahan se ois ollu jos aamulla olis pusun antanut. kun ei ole suurempaa narisemista niin jostain täytyy, hih
Jos tämä vähän helpotti ;)