Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kannattaako tilata kodin kuvalehti?
05.01.2006 |
onko paljon lukemista vai kyllästyykö siihen parin kuukauden jälkeen?
Kommentit (4)
Itselle tullut pariin otteeseen. Mielestäni yksi parhaimmista lehdistä. Paljon hyödyllistä tietoa ja lukemista. Ei pelkkiä " juoruja" .
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paras lehti mitä on. Tosin tulee vain joka toinen viikko. Paljon luettavaa, mutta kallis.
Kodin Kuvalehti on kyllä ihan paras lehti! Mahtavia juttua. Kodin Kuvalehti tarjous on todella edullinen ja saa vielä 90 euron arvoisen tilaajalahjan kaupan päälle! Minulle lehti on tullut joskus aijemmin ja nyt tilasin sen uudelleen. :) Mitä mieltä muut on?
Alue: Aihe vapaa
tullut jo monta vuotta, ihania juttuja, paljon luettavaa. Paras lehti minusta.