Voi vitsi toi Il Divo on ihana!!!!!
Menee ihan kylmät väreet kun kuuntelee :)))))) Mistäs asioista sulla menee iho kananlihalle? Mulla siis hyvästä musiikista!
Kommentit (6)
Kyllä Il Divo on se ainoa oikea. Suomalainen kopio on aika järkky. Kamalia suomennoksia näteistä kappaleista! :(
Vierailija:
Kyllä Il Divo on se ainoa oikea. Suomalainen kopio on aika järkky. Kamalia suomennoksia näteistä kappaleista! :(
en ikinä suostuisi ostamaan enkä edes radiosta kuuntelemaan!!!
Neljä komeaa miestä laulaa korkeelta ja kovaa...ja komeesti =D
Ehkä johtuu siitäkin että olen itsekin saanut klassisen lauluopetuksen aikanaan opiskellessani konservatoriossa.
Ja eipä minun tarvitse omaa mielipidettäni sen kummemmin perustella, olen oppilaillenikin sanonut että musiikkimaku on samaa maata kuin esim. lempiväri, siitä ei voi väitellä :)
Mun mielestä kuulosti tosi naurettavalta, kun joku aika sitten näin tv:ssä mainoksen. Täyttä kopiointia.