Lue keskustelun säännöt.
Kellään ollut angiinaa lähiaikoina?
01.03.2007 |
Minulla on parasta-aikaa ja tänään aloitin antibiootit.
Kuinka kauan kestää että se " puutikku" kurkussa helpottaa?
Olo on tuskainen..
Kommentit (11)
Voi apua, toivottavasti ei menisi viikkoa =o(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oikein on VIIME AIKOINA! Se viittaa menneisyyteen.
LÄHIAIKOINA viittaa tulevaisuuteen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oli ja kesti viikon. Tosin kurkku ei ollut kipeä, mutta kuume oli sitkeä. Antibiootit teki vielä pahan olon, niin siinä meni toinenkin viikko tokenemisessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla helpottanut aina vuorokaudessa kun olen alottanut antibiootit
Mulle määrättiin lisäksi peräpukamavoidetta..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on koko ajan paha vagina.
T: Urpo
mutta ääni on " kimakka" vielä pari viikkoa.