Nousisitko miehellesi aamuyöllä nauhoittamaan NHL- peliä, jos ei olisi aikainen herätys aamulla?
Kommentit (5)
Jos itse saisi aamusta nukkua niin pitkään kuin huvittaa, niin nousisin. Laittaisin illalla videot valmiiksi ja kävisin vain painamassa nauhoituksen päälle ja jatkaisin unia.
eri asia sitten jos olisi suosikkijoukkueen play off -ottelusta kyse niin sitten voisin harkita.
Onneksi ei ole noita ongelmia kun ei isäntä niin paljon tosta NHL:stä perusta vaan ihan kotoisesta liigasta
nimimerkki muutamaan kertaan urheilu- ja tulosruutuja SM-liigafinaaleitten jälkeen nauhoitellut
" JEE!!! KIITOS KULTSI!!! Saat varmasti vastapalvelua! ;) Peli tulis klo 05.00 Canal Sport 1. Tuhannet kiitokset vielä rakkaani!"
Ja kuka sanoi, että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta... =D
ap
voi tehdä toiselle palvelusta ilman että pitää heti saada itsekkin jotain takas! Uskomatonta. Onneks meillä ei ole tollasta.
En kyllä varmaan nousisi, tai riippuisi ihan ajasta. Ja toisaalta, minkä " palvelun" mies sitten minulle tekisi ;)