Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ketä persua äänestäisin? Porin vaalipiiri
10.04.2015 |
Sen on oltava persu, täällä on ihan liikaa rättipäitä musuja ja somaleita muki kourassa pankkiautomaatin vieressä.
Vihreät arvot on hyvä juttu, kunhan ei mennä liiallisuuksiin, työllisyyttä pitäis saada ja vakuutusyhtiöitä ja pikavippifirmoja pitäis kurittaa ja perintäyhtiöt pitäis kieltää lailla. Eli ketä olis hyvä äänestää?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No itse aion äänestää Laura Huhtasaarta. Pasi Mäenranta oli toinen vaihtoehto mutta päädyin sitten Huhtasaareen.