Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mielipiteitä ; Vihti, Nummi-pusula,Siuntio, Karjalohja tai Sammatti, mihin näistä et ainaskaan muuttaisi?
Kommentit (5)
Ei juuri palveluja, ei kauppoja. Ei harrastusmahdollisuuksia (mitä nyt ulkoilu ym. omatoiminen tekeminen).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huonot kauppavalikoimat ym. Tylsistyy. Jos johonkin olisi pakko muuttaa niin sitten Vihtiin Nummelan keskustaan.
koska sieltä on hankalampi kulkea. Muihin voisin muuttaa, Sammatissa ja Nummi-Pusulassa olen asunutkin.
Siuntio,Karjalohja..kun työtä ei varmaan löytyy.Muut kauniita kuntia muuttaisin sinne .
Alue: Aihe vapaa
täytyy kyllä sanoa, että mihinkään en muuttaisi.