Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako lasten talvivaatteita & -varusteita viedä kirppikselle nyt vai jätänkö suosiolla ensi syksyyn?
09.02.2007 |
Eli ostaako niitä kukaan tähän aikaan vuodesta ja varsinki kun juuri ollut aleaika?
Kommentit (3)
Parissa kuukaudessa on tapahtunut sellainen kasvupyrähdys, että
paljon vaatteita, jalkineita, monoja ja luistimia on jäänyt pieneksi.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta ei enää kuukauden päästä niinkään helposti. Nyt on juuri sellainen aika, jolloin monet tarvitsevat talvivaatetta lopputalveksi mutta eivät ole välttämättä valmiita uutta ostamaan koska vaate on joka tapauksessa ensi syksynä liian pieni.
Alue: Aihe vapaa
Mä laittaisin heti myyntiin, me ainakin ostetaan mitä tullaan myöskin tarvitsemaan, ei riipu vuodenajasta.