Lue keskustelun säännöt.
on se vaan niin mukavaa
08.01.2015 |
Asua paikkakunnalla, jossa ei ole mamuja.
Sen huomaa aina kun käy esim pääkaupunkiseudun suunnalla.. Liika on liikaa!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla