Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä kotiteatteri-hifi-tietäjiä? - liitäntäongelma
19.01.2015 |
Ostin soundbar -systeemin telkkua varten, ja siinä soundbarissa on kaksi liitäntää: optinen ja semmoinen kuulokeliitäntä (3,5mm tai jotain). Telkussani on pelkästään punainen ja valkoinen ääntä varten. Miten saan liitettyä soundbarin kiinni parhaan äänenlaadun saamiseksi?
Kommentit (3)
Se pitää teipata jeesusteipillä keskelle ruutua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tarvitset tälläisen tai vastaavan:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/3343/ncb/Fuj-tech-2-x-RCA-3-5-mm-audiokaapeli-1-8-m
Löytyy varmasti jokaisesta kodinkoneliikkeestä!
Alue: Aihe vapaa
RCA-piuhat (pun ja val) adapterilla kuulokeliitäntään.