Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos sinulla on jotakuta vastaan hampaankolossa
01.05.2013 |
Unohdatko sen valilla, hetkittain suhtaudut kuin kehen tahansa?
Kommentit (2)
Saatan unohtaakin, sillä en näe niitä ihmisiä enää sen jälkeen kun kerran ovat tarpeeksi pahasti ryssineet. Sen jälkeen ihan turha ajatella koko tyyppejä, hyvässä tai pahassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Suhtaudun käyttäytymisessäni kuten kehen tahansa, mutta mielessäni olen varautunut. Kerran kun pahasti pettyy johonkuhun, on luonnollisesti varovainen.