Lue keskustelun säännöt.
Lapsen sienipelko - tiedätkö ketään sieniä pelkäävää? Mitä neuvoja?
12.09.2011 |
Erityislapsemme pelkää sieniä, mutta asiaa on niin vaikea lähestyä, kun emme oikein tiedä, miten sitä pelkoa voisi käsitellä / lievittää.
Kokemuksia? Vinkkejä? Miten voisimme helpottaa lapsen oloa, kun kuitenkin paljon perheen kanssa retkeilemme?
Kommentit (83)
En pelkää. Olen maistanut ja en tykännyt. Yök.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seli seli. -Totuudenpuhujista ei tykätä!!