Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 9,5kk ikäisen antaa jo maistaa jogurttia, raejuustoa ym?

Vierailija
19.09.2011 |

Vai kannattaako tässä nyt se pari viikkoa vielä odotella, jos sillä nyt mitään merkitystä on?



Korviketta on saanut tähän asti ainoana maitotuotteena.

Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistaa kaikenlaista pienestä pitäen sillä seurauksella että molemmat ovat todella kaikki ruokaisia ja ennakkoluulottomia syöjiä toisin kun monet kaverinsa. Ikää neideillä 5 ja 2. :)

Vierailija
2/5 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se parinkaan viikon lisäodotus sinua, tai lasta, nitistää;)

Älä sitten ymppää niitä sokeripommijogurtteja hänelle, tottuu ylimakeaan eikä muuta enää sen jälk huolikaan.

Maustamaton jogurtti on herkkua esim marjoilla, hedelmä/marjasoseilla (itsetehdyillä ja vauvan), vaniljalla jne höystettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poika varmasti todella mielellään söisi jotain uutta ja tulis tarpeeksi niitä maitotuotteita kun ei korvike kovin hyvin enää maistu...



ap

Vierailija
4/5 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita maustamattoman jugurtin/viilin/rahkan joukkoon esim. hedelmä- tai marjasosetta.

Vierailija
5/5 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapsi reilu 10kk nyt ja syö mm. viiliä, maustamatonta jogurttia, raejuustoa ja tavallista maitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi