Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suunnittelit ostavasi 3+1 päiviltä?

Vierailija
27.09.2011 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, mitä tarvitsen, voin ostaa kaikkina muinakin vuodenaikoina. Ei tarvitse rynnistää hysteeristen naisten kanssa samaan kauppaan, kun voi ostaa tavaraa myös jonain toisena päivänä.

Vierailija
2/4 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään suunnitelmaa, mut yleensä ostan meidän perheen dödöt, hammastahnat ja shampoot sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotain tuollaisia päiviä ja mille kohderyhmälle?

Vierailija
4/4 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksella on eli aika monessa kolkassa Suomea. Taitaa olla nykyään kyllä 3+2 oikeasti. Alkaa siis ke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi