Lue keskustelun säännöt.
Millaisia oireita teillä on ollut kun synnytys lähestynyt?
19.09.2011 |
Ekaa odotan.Onko normaalia kun nyt iski totaalinen väsymys ja vatsalöysällä. Satunnaisesti supistaa. rv 38+3
Kommentit (3)
rumppuuttaa vessassa. Itselläni on aina alkanu supistuksilla puolen tunnin välein ensin ja sitten siitä tihentyneet, esikoisen aikana tosi nopsaan, 2 min välein tuli jo aika aikaisin...limatulppa ja lapsivettä voi tulla myös jo kotona ollessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seuraavana iltana vatsalöysällä, verta alkoi tulla ja sitten se olikin menoa se..
Se vaan alkaa sitten kunnon supistuksilla.