Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia oireita teillä on ollut kun synnytys lähestynyt?

Vierailija
19.09.2011 |

Ekaa odotan.Onko normaalia kun nyt iski totaalinen väsymys ja vatsalöysällä. Satunnaisesti supistaa. rv 38+3

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan alkaa sitten kunnon supistuksilla.

Vierailija
2/3 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumppuuttaa vessassa. Itselläni on aina alkanu supistuksilla puolen tunnin välein ensin ja sitten siitä tihentyneet, esikoisen aikana tosi nopsaan, 2 min välein tuli jo aika aikaisin...limatulppa ja lapsivettä voi tulla myös jo kotona ollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana iltana vatsalöysällä, verta alkoi tulla ja sitten se olikin menoa se..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän