Tein hetki sitten pikkasen parempia voileipiä ja kerron miksi.
Terveyden takia. Täytti roimasti kun oli kasviksiakin ruhtinaallisesti.
Vaasan ruispaloja 4kpl
Margariini
Gouda arkijuusto
Maustekurkku
Jäävuorisalaatti
Tomaatti
Paprika
Kyllähän tää täytti. Söin vielä omenan kaupan päälle. Mitäs teillä oli kattauksessa?
Kommentit (37)
Mikä noissa leivissä oli pikkasen parempaa?
Siis tuohan on ihan perusleipä, margariinia tosin en ikinä söisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä noissa leivissä oli pikkasen parempaa?
Kokonainen paprika, iso tomaatti, runsas salaatti määrä, purkin pohjalta monta maustekurkku siivua. Myös omena oli iso, golden delicious. Kyllä tuli raitis olo tän kattauksen jälkeen. Myös ruisleivän kuidut laittaa suoliston toimimaan. Margariinia ettei oo liian kuivaa vaan notkistaa ulosteenkin.
Muuten hyvä mutta kuka vuosikymmenien taakse jämähtänyt ja terveysasioista täysin pihalla oleva ihminen laittaa vielä leivälle MARGARIINIA?
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta kuka vuosikymmenien taakse jämähtänyt ja terveysasioista täysin pihalla oleva ihminen laittaa vielä leivälle MARGARIINIA?
Ei oo niin kuivaa se leipä. Ja tekee vähän ruokaisemmaksi. Ei se pikkunen määrä rasvaa haittaa.
Ei sitten ollut kolmea laatua ökyleikkeitä?
Vierailija kirjoitti:
On se sydämelle ja verisuonille terveellisempää kuin voi tai voita sisältävät levitteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se sydämelle ja verisuonille terveellisempää kuin voi tai voita sisältävät levitteet.
Jos voileipä on pikkaisen parempaa, niin siihen laitetaan silloin oikeaa voita.
Kiipesitkö kaupan katolle syömään omenan?
Hyvät on voileivät ollut. Jatka vaan samaan tapaan terveellistä ruokavaliota, niin se on hyvä juttu.
Jaa, söin paistettua siikaa ja ruusukaalia. Saunan jälkeen lasi punaviiniä. Ketähän nämä itsekunkin syömiset kiinnostaa ylipäätään. ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voileipä on pikkaisen parempaa, niin siihen laitetaan silloin oikeaa voita.
En pidä sydänkohtausta parempana juttuna.
Mä laitoin hapanjuurileivän väliin briejuustoa ja karpalohilloa ja paahdoin sen voin kanssa ihan paistinpannulla kunnes juusto on sulanut. Ei tietenkään mikään jokapäiväinen syötävä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin hapanjuurileivän väliin briejuustoa ja karpalohilloa ja paahdoin sen voin kanssa ihan paistinpannulla kunnes juusto on sulanut. Ei tietenkään mikään jokapäiväinen syötävä mulle.
Kuulostaa omituiselta. Kyllä tää apn herkkuleivät on sitä perinteisempää suomalaisuutta. Kelpais itellekin!
Hei ap, hyvät leivät. Runsas määrä kasviksia ei ole nykypäivänä kaikille itsestäänselvyys ihan jo hinnankin vuoksi. Jos haluat niistä vielä vähän ruokaisammat, paista seuraavalla kertaa kananmunaa leivänpäälle!
Hyvältä kuulostaa ap:n leivät. Tyypillisiä lyttääviä vastauksia tietysti tulee tällä palstalla. Ihan kuin olisi tosi yleistäkin laittaa noin paljon erilaisia kasviksia voileivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa omituiselta. Kyllä tää apn herkkuleivät on sitä perinteisempää suomalaisuutta. Kelpais itellekin!
No, maailmalla oppii kaikenlaista.
Parempia? Sellaisiin ei tule margariinia.