Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Alapää vuotaa
31.07.2011 |
Minulla on pattitilanne enkä tiedä mitä tehdä. Onko kellekkään käynyt vastaavaa?
Eli ensimmäiset menkat alko 11kk vauvan syntymän jälkeen. Siitä 2 viikkoa ja "menkat" alkoi uudelleen. Nyt jo viikon kestänyt ja vuoto vaan yltyy. Pitääkö huolestua?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla tuli lähemmäs kolmen viikon menkat ja sitten 2 viikon tauko ja reilun viikon menkat. Sitten rauhoittui ja alkoi normaalit menkat. Mutta voithan käydä lääkärissä, jos kovin huolestuttaa. Toisilla lähtee hb äkkiä laskuun, jos paljon vuotaa.
Uuden raskauden mahdollisuutta ei ollut?